Skontaktuj się z nami już dziś!

tel. 25 797 10 62

Skontaktuj się!
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Mają Państwo pełne prawo zwrócić zakupiony towar w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

  2. Nie muszą Państwo podawać powodu zwrotu, lecz bylibyśmy wdzięczni za taką informację ponieważ 
    pomoże ona nam w przygotowywaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

  3. Zwracany towar musi być w stanie nie zmienionym zabezpieczony i odesłany najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

  4. Prosimy aby do zwrotu została dołączona kopia faktury zakupu.

  5. Zwrotu pieniędzy za określony towar dokonujemy w przeciągu 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.
    W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

  6. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  7. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tępo jej dostarczenia prosimy o wysyłanie towarów firmą kurierską.
    (nie mamy możliwości technicznych odbioru przesyłek za pobraniem)

  8. Zwrotu można również dokonać bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym:

    abcROWERY
    ul. Warszawska 1C
    21-400 Łuków


REKLAMACJE

  1. Każdy towar zakupiony w nasze firmie objęty jest 2-letnim okresem gwarancyjnym.

  2. Gwarancji nie podlegają elementy lub części, które uległy zużyciu w trakcie eksploatacji.

  3. Kupujący wysyła towar na reklamację na własny koszt.

  4. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany do Nabywcy na koszt firmy.

  5. W innym przypadku towar jest odsyłany na koszt Nabywcy.

  6. W przypadku reklamowania towaru prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy, co przyspieszy procedurę reklamacyjną.

  7. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu i opis problemu.
    Sklep zobowiązuje się do udzielenia Nabywcy odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego towaru.

  8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu reklamacyjnego z firmą kurierską.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl